Sunday, September 27, 2009

Raya ke7....bubbye Shah Alam..

Semalam aku blek UITM Segamat..agk x pwas gak beraya kt umah..ye ar...byk beraya kt hospital...apa2 pun..Sbnanya agk berat ati aku nk tinggalkn umah..haiqal pun blom sembuh spnohnya..aku pn xpwas lpas rindu kt dia..tp nk wat cmne..aku kne gak blek sbb ini tnggungjwb aku sbgai ank..blaja b'sngguh2 demi msa depan sndiri dan keluarga..Lgpun,byk lg assgnment aku x siap...ari Isnin,ade test..Aku ase mmg ptot la aku blek awal..Tiket aku ari sabtu kul 8.50 pg..tp aku bertolak 9.30 pg..Aku smpai Melaka Cental kul 11.30...Abe aku dtg kul 12 tgh hari..Dia la yg akn anta aku blek Segamat..Aku sbnanya mmg xnk mnyusahkan dia tp dia yg nk anta dan dia x bg aku nek bus smpai Segamat sbb dia risau..Keluarga aku pun tau psal ktorg dan tau yg dia akan anta aku..Diowg slalu jgk pesan suro jga dri..Aku sntiasa igt pesan parent aku..
Aku da lma berkawan ngn dia..msok ari nih,da msok setaun 4 bulan..Dia mmg care gler psal aku & dia bleh trima family aku..dia care psal family aku..Time Haiqal msok ICU,dia la yg pleng byk tepon aku tnya keadaan haiqal..Dia xpnah b'kira ngan aku & family aku..Mmh b'syukur aku kenal dia..So,tutup topik ni..kul 2 ptg smlm,aku smpai UITM Segamat..Alhamdulillah..Selamat gak aku smpai...

No comments:

Post a Comment